Het kan zijn dat je niet tevreden bent
Wij voeren de pensioenregeling met de grootste zorg uit. Ondanks alles kan het zijn dat je niet tevreden bent.
Wil je een klacht indienen? Houd dan rekening met het volgende.
Klachten- en geschillenregeling
Wij doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je van mening dat we daarin te kort geschoten zijn? Neem dan contact met ons op. Meestal is een telefoontje al voldoende om het probleem op te lossen. Heeft dat niet geholpen? Dan kun je overwegen om een klacht in te dienen.
We hebben hiervoor een Klachten- en geschillenregeling.
Heb je een klacht? Laat dit ons dan schriftelijk weten. Dat kan via e-mail:
pensioen@aholddelhaize.com of stuur een brief naar:
Ahold Delhaize Pensioen
Postbus 3039
1500 HA ZAANDAM
Vergeet niet je naam, adres, burgerservicenummer of polisnummer te vermelden. Verder vragen wij je om je klacht of het geschil duidelijk te omschrijven en te onderbouwen.
Binnen een week ontvang je een ontvangstbevestiging. We streven ernaar om binnen vier weken een inhoudelijk antwoord te geven. Hebben wij meer tijd nodig? Dan laten wij je dit weten.
Kom je er met ons niet uit? Dan kun je overwegen om je klacht voor te leggen aan een externe instantie, zoals de Ombudsman Pensioenen.