Het kan zijn dat je niet tevreden bent

Klachten- en geschillenregeling

Wij voeren de pensioenregeling met de grootste zorg uit. Ondanks alles kan het zijn dat je niet tevreden bent.

Ben je niet tevreden over hoe wij onze taken uitvoeren? Neem dan eerst contact met ons op. Komen we er samen niet uit? Dan kun je een klacht indienen.
Wat handig is om te weten

Wil je een klacht indienen? Houd dan rekening met het volgende. 

Klachten- en geschillenregeling
Wij doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je van mening dat we daarin te kort geschoten zijn? Neem dan contact met ons op. Meestal is een telefoontje al voldoende om het probleem op te lossen. Heeft dat niet geholpen? Dan kun je overwegen om een klacht in te dienen.

We hebben hiervoor een Klachten- en geschillenregeling.

Heb je een klacht? Laat dit ons dan schriftelijk weten. Dat kan via e-mail:
pensioen@aholddelhaize.com of stuur een brief naar:

Ahold Delhaize Pensioen
Postbus 3039
1500 HA ZAANDAM

Vergeet niet je naam, adres, burgerservicenummer of polisnummer te vermelden. Verder vragen wij je om je klacht of het geschil duidelijk te omschrijven en te onderbouwen. 

Binnen een week ontvang je een ontvangstbevestiging. We streven ernaar om binnen vier weken een inhoudelijk antwoord te geven. Hebben wij meer tijd nodig? Dan laten wij je dit weten.

Kom je er met ons niet uit? Dan kun je overwegen om je klacht voor te leggen aan een externe instantie, zoals de Ombudsman Pensioenen

 
Wij maken gebruik van cookies. Dit zijn kleine bestandjes die worden opgeslagen op je computer, tablet of smartphone. Cookies hebben geen toegang tot andere informatie op je computer, tablet of smartphone. Met cookies zorgen we ervoor dat je onze website optimaal kunt beleven. Zo kunnen we je de meest passende informatie tonen. Ook gebruiken we ze om het gebruik van onze website te analyseren. Meer weten over de cookies die wij gebruiken? Bekijk dan ons cookiebeleid. Je kunt de cookies uitzetten, maar dan functioneert de website minder goed. Cookiebeleid