Klantpanel

Bij Ahold Delhaize Pensioen zijn we continu bezig met het verbeteren van onze service en dienstverlening. Wij kunnen jouw hulp hierbij goed gebruiken. Geef je daarom nu op voor het klantpanel.

Tekstballon

Wil je meedoen?

Geef je dan nu op! Stuur een e-mail naar communicatie@aholddelhaizepensioen.nl. Vermeld in de e-mail je naam, je geboortedatum, je telefoonnummer en waar je werkt of gewerkt hebt als je uit dienst of al met pensioen bent.

Wat moet je doen?

Als lid van het klantpanel denk je met ons mee en laat je je stem horen. Dat kan zijn via een telefonisch interview, door het invullen van een online vragenlijst of in een gesprek bij ons op kantoor. We vragen je mening over verschillende onderwerpen. Bijvoorbeeld of onze website duidelijk is, of je onze brieven begrijpt, wat je van onze dienstverlening vindt of van onze manier van communiceren. Kortom, als lid van een klantpanel heb je een belangrijke taak.

Hoeveel tijd kost dit?

Je hoeft als lid van het klantpanel niet aan alle onderzoeken mee te doen. We vragen bij een onderzoek altijd vooraf naar je beschikbaarheid. Zo hoeft het geven van je mening dus niet veel tijd te kosten. Denk bij het invullen van een online vragenlijst bijvoorbeeld aan een paar minuten en bij een gesprek op ons kantoor in Zaandam aan maximaal 2 uur.

Wat levert het op?

Door je mening te geven, zorg je voor een betere service en dienstverlening voor jezelf en voor al je (oud-)collega’s. Jouw mening zorgt ervoor dat wij beter begrijpen wat belangrijk voor jou is.

Feedback
Chat