Ons jaarverslag 2022 is uit!

4 april 2023
ons jaarverslag is uit

Wat hebben we allemaal gedaan voor een goed pensioen voor jou en jouw collega’s in 2022? Dat kun je nu lezen in ons jaarverslag 2022.

Ook lees je over de stappen die wij hebben gezet op het gebied van duurzaam beleggen. Dat vinden wij en onze deelnemers, zo is na een groot onderzoek en aanvullende discussiegroepen in 2022 gebleken, heel belangrijk. Natuurlijk vertellen we je ook over de toekomst: hoe we samen met de werkgever en de COR overleggen om te komen tot een goede, nieuwe pensioenregeling. Deze regeling zullen we naar verwachting in 2026 voor jou hebben ingevoerd. Ons jaarverslag is speciaal voor jou toegankelijk en leesbaar opgesteld. Ontdek het jaarverslag 2022.

We hebben ook een online editie

Ook dit jaar maakten we naast dit jaarverslag een online editie. Dit is een speciale website met interessante interviews, een podcastserie met en voor collega’s, interessante infographics en video’s. Op deze site kom je nog meer te weten over jouw pensioen en wat daar allemaal bij komt kijken. We maakten al deze verhalen met diverse collega’s van Ahold Delhaize en partners waarmee wij samenwerken. Lees, kijk en luister nu via onderstaande link en ontdek wat wij allemaal doen voor een goed pensioen voor jou. In 2022, nu én later.

Ontdek wat wij allemaal doen voor een goed pensioen voor jou

In ons interactieve jaarverslag lees je hier alles over.

jaarverslag 2022 voorkant